Cateva lucruri pe care fiecare mireasa a anului 2023 / 2024 ar trebui sa le cunoasca.
Inainte de toate, vreau sa va felicit pentru minunatul pas din viața voastră de cuplu! Sa aveți parte de experiente extraordinare și de oameni faini in jurul vostru.
Pentru ca știu cât de important este timpul pentru voi, mi-am propus sa ajut cuplurile care urmează sa se căsătorească cu o serie de recomandări si sugestii.
De-a lungul timpului, noi fotografii am cream relații extraordinare cu furnizori care acoperă cam toate aspectele importante ale pregătirilor din ziua nunții. Acest tip de conexiune ne ajuta sa ne putem recomanda reciproc, pentru ca in final, clientul ( adica VOI ) sa fie multumit, impacat si sa aveti un eveniment asa fain cum vi-l doriti.
Sunt foarte incantata sa pot recomanda acești oameni și m-as bucura sa știu ca veti colabora cu ei sau cu alții descoperiți si indragiti de voi.
Simțiți-va liberi și deschiși sa dați click pe fiecare furnizor și sa alegeți ceea ce va cucerește. Simțiți-va liberi sa va faceti propriul research si sa căutați oamenii care sunt fix pe gustul vostru. M-as bucura totodata daca veti avea mentiuni sau imi veti sugera prestatori faini pe care sa ii pot mentiona in aceasta postare.
Aceste recomandări sunt pur orientativ, nu pot garanta disponibilitatea furnizorilor și nici relația pe care o veți avea cu aceștia. Eu ii consider pe fiecare oameni faini și in care îți poți lasă mâinile, cu încredere.
Alegerea locatiei pentru PREGĂTIREA MIRILOR.
Probabil ca acest aspect este printre ultimele pe care le luați in calcul atunci cand va gândiți la ziua nunții voastre, insa va rugam sa ii acordați o importantă mai mare, caci aceste locatii fac diferența si pot transforma ziua nunții total.
Eu pun mare accent pe locatia din zona pregatirilor si va sfătuiesc sa investiți timp si sa căutați o locatie care sa fie perfecta pentru voi si momentele voastre.
Mereu le spun mireselor care colaborează cu mine ( Mada ) ca pregătirile făcute acasa la ei sau la parinti nu sunt de fiecare data cele mai reușite. Acasa la voi exista lucruri aranjate astfel încât locuința sa fie practica si accesibila, nu fotogenică. In locațiile dedicate ( sau cele recomandate de noi ) exista lucruri la care noi ținem pentru ca fotografiile voastre sa fie DE POVESTE. Respectiv: lumina, culoare, putin mobilier, spațiu pentru imaginile cu părinții, imaginile cu domnișoarele de onoare ( daca aveti ), etc.
Am fost pusă de foarte multe ori in situația in care a trebuit ca toate pregătirile sa se realizez in “ colțișoare “ din casele oamenilor, de aceea imi doresc ca aceste informații sa ajungă la voi cat mai repede si sa va puteti bucura in totalitate de ceea ce noi putem realiza.
Bineinteles, aceste aspecte difera de la fotograf la fotograf sunt convinsa ca mai toti fotografii ce folosesc exclusiv lumina naturala sunt de acord cu mine.
Noi nu suntem magicieni si nu facem locațiile sa arate diferit decât ceea ce se vede cu ochiul liber. Zona pregatirilor însemna mult si va fi o chestiune tare importantă pentru voi, cand va veti privi imaginile.
Portrete cu voi individual, impreuna ( daca este cazul ), cadre alături de parinti, pregătirile, imagini alături de domnișoare/ cavaleri, detalii, etc.
MA INTERESEAZĂ ca imaginile voastre la final sa fie Cele mai faine! Sa le priviți si sa va vedeți bucuria! Sa fiți puși in cea mai buna lumina si in cele mai frumoase unghiuri.
Organizarea timpului in ziua nunții.
Atunci cand iti planifici si organizezi nunta pe cont propriu poate fi destul de dificil sa realizați o imagine de ansamblu a aceea ce însemna TIMPUL.
Sincer, mi-ar fi placut ca atunci cand mi-am organizat nunta sa fi existat informațiile acestea, sau sa mi le furnizat fotograful meu.
Consider ca sunt elemente esențiale si vreau sa le împărtășesc cu tine, mireasa de maine sau poimâine.
Vei realiza ca fiecare secunda contează si chiar si o mică întârziere de 15 minute poate fi foarte costisitoare ( in multe feluri ) si te poate face sa pierzi o parte importantă din ziua voastra cea mai frumoasa. NU IMI DORESC sa se întâmple asta pentru voi. Vreau sa va ajut ca acest lucru sa nu se întâmple. Pentru ca ești meriti sa ai parte de absolut toate momentele cheie, astfel incat stresul legat de timp sa fie ultima ta grija.
1 – Par si Machiaj – aspecte importante si pe care trebuie sa le alegi cu grija, astfel încât Look-ul au sa fie cel pe care il dorești. Iti mărturisesc ca SE ÎNTÂRZIE de regula la aceste servicii, astfel încât trebuie sa iei in calcul minim 30 minute suplimentare atunci cand așezi pe hârtie orele.
Am avut situații in care efectiv in ziua nunții nu au existat pregătirile miresei, pentru ca la machiaj si par s-a intarziat foarte mult. Nu cred ca iti dorești asta!
Te rog, programează-te tu înaintea tuturor apropiaților, caci tu este persoana cea mai importantă a zilei si nu vrem sa ratezi nicio părticică din aceea zi.
2 – Pregătirile mirilor – alocați minim 35 de minute pentru fiecare dintre voi ( ma refer la partea de după machiaj si par ). Nu te vei îmbraca pur si simplu ci vei trai o adevarata experiența si vei avea cele mai frumoase imagini din zona aceasta. Imagini cu tine si alături de cele mai dragi persoane. Recomandam sa nu exista multe persoane in camera pregatirilor, insa exista o forma de organizare strategica pe care o discutam de regula cu cateva zile înainte de eveniment. Astfel, nu va exista haos si nici nu te vei simti stresata ca nu stii exact ce se va intampla.
De altfel, daca exista domnișoare / cavaleri, menționați-le sa fie extrem de punctuali. Am întâlnit situații in care mireasa nu a putut realiza imagini cu aceștia pentru ca nu au ajuns la Timp. Nu ne dorim asta pentru voi.
3 – Deplasările intre locatii: luați in calcul întârzieri din cauza traficului.
4 – Ceremonia religioasă : alocați minim 45 de minute pentru ceremonie si minim 25 de minute pentru imaginile alături de cei prezenți, in incinta Bisericii sau in locatia in care veti tine ceremonia. Imaginile de grup alături de apropiați si participanți sunt foarte importante pentru noi si vor fi peste ani si pentru voi. Noi ne organizam foarte repede si ii organizam imediat si pe invitați, astfel încât totul sa decurgă conform programului.
5 – Sesiunea voastra foto. Mi-as fi dorit sa o scriu cu litera mare, caci este super super importantă.
La 5/10 nunti se renunța la ea din cauza timpului. Nu imi doresc asta pentru voi. Cum sa nu aveti imagini frumoase impreuna, in lumina cea mai frumoasa si blândă a soarelui? Sau in lumina cea mai frumoasa ( chiar daca este înnorat sau ploua )?
Sesiunea foto din ziua nunții este partea de aer proaspăt si de respiro. Nu e ceva greu, caci felul in care vom lucra cu voi va fi distractiv si interactiv. Mereu le spun cuplurilor mele ca nu vor simti greutatea acestei sesiuni, pentru ca vom face tot felul de lucruri impreuna: mergem rapid, dansam, ne jucam. Imaginile rezultate trebuie sa va reprezinte pe voi, oamenii de azi si de maine, care se iubesc si care se CASATORESC.
Va rog, alocați minim 1h pentru acest segment, daca se poate imediat după ceremonia religioasă.
Recomandat ar fi sa poata fi realizată aproape de apusul soarelui, insa in functie de programul facut de voi, va voi ajuta cu acest segment. Le discutam si le realizam impreuna, ca totul ca decurgă asa cum v-ati imaginat.
Înainte de fiecare eveniment, cu 2 săptămâni înainte revin asupra detaliilor legate de evenimentul vostru si al aspectelor discutate de noi. Veti primi un mesaj in care veti fi rugați sa ne ajutați cu detalii legate de familia voastra. Vrem sa nu greșim si sa recunoaștem persoanele importante pentru voi.
In functie de programările pe care le-ati facut ( speram ca in baza a ceea ce noi am scris mai sus ), va vom ajuta sa aveti o idee de ansamblu asupra nunții voastre. Realizam cu 14 zile înainte un timeline si vizualizam nunta voastra intr-o maniera ideală. Desigur, vor fi întârzieri si decalaje, insa preferam sa le avem in vedere si sa fie acoperite toate detaliile si momentele voastre.
Acest fișier va continua sa fie updatat si credem ca vom reveni asupra lui curand cu multiple îmbunătățiri.
Salvați-va aceasta pagina si reveniti asupra ei din cand in cand.
RECOMANDĂRI
Dacă sunteți în căutarea unor persoane care să va ajute să organizați nuntă așa cum ați visat, va recomand cu dragă inima să alegeți un Wedding Planner.
Recomandările mele în materie de wedding planner sunt:
Adina Patru : https://www.facebook.com/adinapatrueventplanner
Ioana : Ioana Tudor Planner
Wedding Details: https://www.facebook.com/myweddingdetails/
Irina Marculescu :https://www.facebook.com/moonevents.eu/
Monticello: https://www.facebook.com/MonticelloEvents/
Victorita Axintescu :Victorita Axintescu Facebook page
Victoria Stangaciu: https://www.facebook.com/victoriastangaciuevents
+ Este foarte posibil că mulți alți wedding planneri buni să se afle pe listele voastre și m-aș bucura dacă ati alege sa colaborati cu cineva care v-a dat incredere ca totul o sa fie in maini bune.
Partea de Videografie, imperios necesară evenimentului vostru. Eu recomand cu drag și căldură să existe parte video a evenimentului, căci peste ani și ani, veți aprecia mult aceste amintiri frumoase. Va așez aici câteva recomandări care mie îmi plac foarte mult, oameni cu care am colaborat și cu care sper să am ocazia să colaborez pe viitor:
Adrian Barda : Link portofoliu
Adrian Nitu : https://www.facebook.com/StudioEvent-538938256200590/
Andrei Padure: Link portofoliu
Andrei Brinza: https://www.facebook.com/andreibrinzafilms/
Adrian Ungureanu: https://www.facebook.com/adrianungureanufilms/
Binzari films: https://m.facebook.com/binzarifilms/
Cristi Coman: https://www.facebook.com/cristicomanvideograf/
Catalin Calinescu : link
Despa Films :https://www.facebook.com/despafilms/
Eduard CARP: Link portofoliu
Emotion Collector : LInk
Love Films: https://www.facebook.com/lovefilms.ro/
Pentru ca fara muzica nuntile ar fi doar un moment de socializare, va fac cateva recomandari faine de tot, care m-au surprins atat de placut, incat maine as organiza cateva party-uri si i-as invita pe fiecare in parte, pentru momentele incredibile pe care le creeaza. Ador acest aspect si aceste recomandari si sunt bucuroasa sa vi le impartasesc:
TrupaLOV– Gasca din trupa LOV poate sa fie descrisa simplu si frrumos in cateva cuvinte: Energie, Entuzism, Bucuria de a fi pe scena, energia cu care se dedica publicului si toata partea super faina de entertaiment. Evenimentele la care au participat alaturi de ei au fost senzationale. Imi plac tare mult si ii recomand cu caldura.: https://www.facebook.com/trupaLOV
Trupa HITLIST– Un cumul de factori precum: spectacol, energie faina, momente pretioase, muzica extrem de buna, entuzism si multa bucurie pentru muzica si oameni. Fac un super Show si sunt happy sa ii am in lista mea de recomandari.
Adi Cristescu BAND ( inca nu au materialele complete care sa reflecte intensitatea momentelor si trairilor cat si Magia cu care lucreaza si se dedica publicului, insa din surse externe stiu ca se lucreaza la acest aspect ): https://www.facebook.com/adicristescuoficial
Compania7 : https://www.facebook.com/Compania7.official
Trupa Feelings: https://www.facebook.com/trupafeelings
Mihai Chitu si Ziriano Orchestra: https://www.facebook.com/zirianoorchestra
Nicoleta Oancea Band: https://www.facebook.com/nicoletaoanceaband
Pentru că știu cât de importante sunt florile în ziua nunții, va atașez aici câteva recomandări de floristi talentați și pasionați, cu care am colaborat extraodinar:
Atelier DUAL: https://www.facebook.com/AtelierDualBucharest
Paul Dichis : https://www.facebook.com/DichisSignatureEvents/
Florăria IRIS: https://www.facebook.com/florariairis.admin/
Iulia Iacob :https://www.facebook.com/mugurdezof/
Maison Dadoo https://www.facebook.com/MaisonDadoo/
Eugenia: https://instagram.com/muguri.de.pin?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Valentina: https://www.facebook.com/atelierinteresart/
Detaliile din ziua nunții / invitații si lucruri personalizate:
Amalia: https://www.facebook.com/Amaliacalligraphy/
Raluca de la Charmink : https://www.facebook.com/charmink.calligraphy/
Papira Design : https://www.facebook.com/papiradesign/
Make-ul & hair:
Adela Manolache :https://www.instagram.com/adela.manolache/
Valentina: https://www.facebook.com/valentina.oprescu.makeup
Amalia Draghici: https://www.facebook.com/AmaliaDraghiciMakeUp/
Edith : https://instagram.com/edith.official?igshid=iyvj3ef34dry
Tania Cozma : https://www.instagram.com/taniacozma/
partea de hair:
1 – Dragos https://www.instagram.com/dragosliss/
2- Capet: https://www.instagram.com/capet.ro/
+ inca prospectez piata sa va pot atasa aici cele mai faine persoane si apreciez mult interventiile si sugestiile voastre.
Sper să va ajute aceste informații și sper că evenimentul vostru să fie așa cum va doriți.
O zi minunată și îmbrățișări virtuale!
Mădă Stoica
Leave A
Comment